Klubiparlamentti kokoontui Lakistossa
SHG:n kesän toinen, kaikille avoin klubiparlamentti kokoontui lauantaina 13.6. Lakistossa. Osallistujia ei tällä kertaa ollut ruuhkaksi asti, sillä sateinen sää oli karkoittanut väkeä.
Samanaikaisesti Lakistossa nautittiin nuorten huippupelaajien edesottamuksista FJT U21 -kilpailussa, joka toi klubille mukavasti kilpailutunnelmaa.
Parlamentissa keskustelua pelaamisen säännöistä
Klubiparlamentissa jatkettiin keskustelua pelaamisen käytännöistä ja peliohjesäännöistä, joista keskusteltiin myös edellisessä kokoontumisessa. Tavoitteena on ottaa uudet peliohjesäännöt käyttöön kaudella 2027.
Klubiparlamentti on kaikille osakkaille ja jäsenille avoin vaikutuskanava. Tervetuloa mukaan keskustelemaan, kysymään ja vaikuttamaan myös tulevissa kokoontumisissa.